Portal:Lengas

Un article de Wikipèdia, l'enciclopèdia liura.

[modificar

Portal de las lengas

Benvengut(da) dins lo portal de las lengas de la Wikipèdia occitana.

Aqueste portal acampa los articles tractant de lingüistica e, mai precisament, de las diferentas lengas.

L'umanitat se distinguís per la granda varietat de sos lengatges, doncas, es tot naturalament la Torre de Babel que servís d'emblèma a aqueste portal. Çai-contre, una de sas representacions, pintada en 1563 per Pieter Bruegel l'Ancian e, just al-dejos, un imatge de mòstras de divèrses alfabets.


Pieter Bruegel de Oude (1525-1569), De Toren van Babel (1563)
Échantillons de divers alphabets


[modificar

Seleccion d'articles

Diccionari de las lengas :

Tipologia :

  • lenga construcha,
  • lenga nacionala,
  • lenga estrangièra,
  • lenga mòrta.

Divèrs :

Disciplinas de la lingüistica :

  • semantica,
  • fonetica,
  • fonologia,
  • fonotactica,
  • lexic,
  • sintaxi,
  • etimologia,
  • pragmatica,
  • retorica,
  • semiotica.


[modificar

O sabiatz ?

Modèl:Portal Lengas/O sabiatz ?


[modificar

La comunautat wikipediana e las lengas

Los Wikipedians, sul wiki occitan coma sus de nombroses autres, manifestan tanben lor interès per diversas lengas, que sián o pas participants al Projècte Lengas.

Una iniciativa, nascuda sus Wikimedia Commons en novembre de 2004 jol nom Babel, a consistat a crear de modèls de messatges estandardizats per facilitar la comunicacion entre locutors de divèrsas lengas. Aquesta iniciativa s'es rapidament espandida a travèrs los autres projèctes de la Wikimedia Foundation, mai especialament las diferentas versions de Wikipedia, ont es sovent designada jos l'escais de « projècte Babel » (o un escais equivalent segon la lenga).

A l'ora d'ara, son pas mens de 76 Wikipedias que, a un grau o a un autre, fan usatge dels « modèls Babel », per losquals los utilizaires, indican, amb 4 o 5 nivèls diferents, lor practica de divèrsas lengas.

Sul wiki occitan, veire Wikipèdia:Babel e la categoria:Wikipedians per lenga.


[modificar

Imatge del mes

Reparticion geografica de las zònas dialectalas del neerlandés

Reparticion geografica de las zònas dialectalas del neerlandés



[modificar

Veire tanben


[modificar

Articles de qualitat

Lengas :

Concèptes lingüistics :


[modificar

Portals connèxes

Escritura

Literatura

Lengas

Esperanto


[modificar

De far

-


Autres portals

Accedir als autres portals tematics de Wikipèdia